Alchemija
Apie
Kodėl „Red Bull“ toks populiarus, nors kiekvienas – kiekvienas – bjaurisi jo skoniu?Žmonės iracionalūs – sprendimus priima vadovaudamiesi subtiliais išoriniais signalais, užuot rėmęsi objektyviomis savybėmis, tokiomis kaip skonis, ka...Informacija
- Metai 2020
- Viršelis Kietas
- Puslapiai 384
- ISBN 9785415025954
- Dovanų kuponai
- Emocinis intelektas
- Haris Poteris
- Humoras, komiksai
- J.K. Rowling knygos
- Jurgos Ivanauskaitės knygos
- Kakės Makės žaislai
-
Knygos
- Knygos vaikams ir paaugliams
-
Negrožinė literatūra
- Ekonomikos, vadybos knygos
- Enciklopedijos. Žinynai. Žodynai
- Etnografija. Papročiai. Tautosaka
- Filosofijos knygos
- Gamtos ir tikslieji mokslai
- Istorinės knygos
- Kalbotyra. Filologija
- Kompiuterija
- Literatūros kritika
- Medicinos knygos
- Politika. Valstybės valdymas
- Psichologija
- Psichologinės knygos
- Religinės knygos
- Technika. Taikomieji mokslai
- Teisinė literatūra
- Turizmas. Geografija
- Vaikų auklėjimas
- Visuomenės mokslai
- Memuarai. Biografijos. Dienoraščiai
- Grožinė literatūra
- Menas
- Laisvalaikio knygos
- Lietuvių liaudies pasakos
- Lietuvos istorija
- Lyderystė
- Michailo Bulgakovo knygos
- Mokyklinė ir mokomoji literatūra
- Naujos knygos
- Sveika gyvensena
- Terra Publika žaidimai
- Top 10
- Knygos pigiau
- Kitos prekės
Krepšelis tuščias!
Knygos „Alchemija“ aprašymas
Kodėl „Red Bull“ toks populiarus, nors kiekvienas – kiekvienas – bjaurisi jo skoniu?
Žmonės iracionalūs – sprendimus priima vadovaudamiesi subtiliais išoriniais signalais, užuot rėmęsi objektyviomis savybėmis, tokiomis kaip skonis, kaina ar kokybė. Pasaulis nenuilstamai keičiasi ir sėkmės, vien remiantis sausais apskaitos rodikliais, nesuprojektuosi. Tad siekdami atrasti aukso gyslą privalote įvaldyti alchemiją – slėpiningąjį meną ir įdomųjį mokslą, kaip kurti idėjas, kurioms neįmanoma atsispirti.
Tarptautinė reklamos pasaulio žvaigždė Rory’is Sutherlandas savo knygoje „Alchemija“ analizuoja žmogaus elgsenos schemas ir motyvus. Išnagrinėjęs inovatyviausius mokslo tyrimus ir atvejus iš savo asmeninės patirties, jis pateikia gilių psichologinių įžvalgų ir stulbinančių pamokų, pritaikomų įvairiose verslo ir gyvenimo srityse.
Rory’is Sutherlandas – reklamos agentūros „Ogilvy“ vicepirmininkas, žurnalo „The Spectator“ apžvalgininkas, buvęs Reklamos praktikų instituto (The Institute of Practitioners in Advertising) – profesinės organizacijos, vienijančios Jungtinės Karalystės reklamos, medijų ir rinkodaros komunikacijos agentūras, – prezidentas.
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Vilnius
Kaunas
Jums taip pat gali patikti
David Perlmutter, Austin Perlmutter, Kristin Loberg