Vaga.lt puslapyje yra naudojami trys pagrindiniai slapukų tipai.
Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Slapukų politika.
elakcija -30%
Geri įpročiai, blogi įpročiai: išliekančių teigiamų pokyčių įgyvendinimo mokslas

Geri įpročiai, blogi įpročiai: išliekančių teigiamų pokyčių įgyvendinimo mokslas

Internetu:
11,13€
Sena kaina:
15,90€
Sutaupote:
4,77€

Apie

Išskirtinė knyga apie tai, kaip susiformuoja mūsų įpročiai ir ką galėtume padaryti, kad taikydami pristatytas žinias pasiektume teigiamų permainųNet 43 proc. dienos mes praleidžiame darydami dalykus, apie kuriuos net nepagalvojame. T...
Leidykla: Liūtai ne avys
Autorius Wendy Wood

Informacija

  • Metai 2021
  • Viršelis Kietas
  • Puslapiai 384
  • ISBN 9786098254549

Knygos „Geri įpročiai, blogi įpročiai: išliekančių teigiamų pokyčių įgyvendinimo mokslas“ aprašymas

Išskirtinė knyga apie tai, kaip susiformuoja mūsų įpročiai ir ką galėtume padaryti, kad taikydami pristatytas žinias pasiektume teigiamų permainų

Net 43 proc. dienos mes praleidžiame darydami dalykus, apie kuriuos net nepagalvojame. Tai reiškia, kad beveik pusė mūsų veiksmų – ne sąmoningi pasirinkimai, o pasąmonės, kuri paskatina mūsų kūną veikti laikantis išmokto elgesio, darbo rezultatas. Kaip mes reaguojame į aplinkinius; kaip elgiamės per susirinkimą; ką perkame; kada ir kaip sportuojame, valgome ir geriame – iš tiesų begalė dalykų, kuriuos darome kasdien, nepriklausomai nuo jų sudėtingumo, atliekama nesikišant sąmoningam protui. Visa tai mes darome automatiškai. Vienaip ar kitaip elgiamės iš įpročio. Ir vis dėlto panorėję pakeisti elgesį kliaujamės valia. Vis atsigręžiame į sąmoningą aš, tikėdamiesi, kad siekiant teikiamų pokyčių pakaks ryžto ir noro. Ir būtent todėl daugumai mūsų nepavyksta. Tačiau kas, jei siekdami savo tikslų galėtume pasitelkti išskirtinę pasąmonės, kuri jau atsakinga už didelę dalį mūsų kasdienių darbų, galią?

Wendy Wood remiasi autentiškais trijų dešimtmečių moksliniais tyrimais, siekdama paaiškinti nepaprastai įdomų mokslą, kaip susiformuoja mūsų įpročiai, ir pristato pagrindinę informaciją, padėsiančią išlaisvinti už įprastus veiksmus atsakingą protą, kuris leis įgyvendinti trokštamus pokyčius. Knyga „Geri įpročiai, blogi įpročiai“, kurioje pristatytos neuromokslo žinios ir įvairūs tyrimai bei laboratorijose atlikti eksperimentai, yra nepaprastai išsami, aiški ir, kas svarbiausia, praktinė – ji pakeis jūsų požiūrį į beveik visus gyvenimo aspektus. Paaiškindama, kaip mūsų smegenys reaguoja į atlygį, priima aplinkos užuominas ir išsijungia, kai susiduria su pernelyg daug trukdžių, autorė meistriškai analizuoja įpročių formavimosi procesą ir supažindina, kaip galėtume pasinaudoti šiomis žiniomis bei išsiugdyti geresnius įpročius. Ši lengvai suprantama ir gilių įžvalgų kupina knyga atskleis, kodėl neverta kliautis vien valia, kai kuriame tokį gyvenimą, kokio tikrai trokštame, ir įžiebs tikrą viltį tiems, kurie siekia teigiamų pokyčių.

***

Knygoje „Geri įpročiai, blogi įpročiai“ socialinė psichologė Wendy Wood paneigia tiek [Williamo] Jameso determinizmo, tiek daugiažodžių pamokslų veiksmingumą, ir plačiajam skaitytojų ratui pristato realesnes idėjas, kaip atsikratyti nepageidaujamų įpročių. Remdamasi šios srities darbais, ji užduotį išlaikyti teigiamą elgseną ir užgniaužti neigiamą vertina kaip sprendimų ir pasąmonės veiksnių sąveiką... Net žmonės, kurie atsakinėdami į klausimus apie savikontrolę surenka daug taškų, galbūt tiesiog pasinaudoja tam tikromis aplinkybėmis, o ne kliaujasi valios tvirtybe.

― Jerome Groopman, „The New Yorker“

Apie įpročius rašė daug autorių... tačiau Wood yra viena ryškiausių psichologijos srities mokslininkių, kuri domisi, kaip įpročiai paveikia ir yra paveikiami žmogaus proto. Pagrindinis patarimas: vien valios neužtenka. Tačiau pristatydama autentiškus mokslinius tyrimus autorė paaiškina, kas tikrai veiksminga.

― Bethanne Patrick, „The Washington Post“

Ryškus debiutas... [Wendy Wood] įdomiai paaiškina esamus tyrimus, kurie atskleidžia, koks vaidmuo tenka įpročiams užsiimant kasdiene veikla, tokia kaip užkandžiavimas, mankšta, važinėjimas į darbą... Savo įžvalgius ir duomenimis paremtus patarimus autorė papildo taktikomis, tokiomis norimo elgesio susiejimas su jau įsitvirtinusiu įpročiu, siekiant lengviau įtraukti norimus veiksmus į kasdienę rutiną. Autorės tyrimai ir požiūris į galimybes lanksčiai ugdytis įpročius įžiebs viltį kiekvienam skaitytojui, trokštančiam ilgalaikių elgesio pokyčių.

― „Publishers Weekly“ (populiari apžvalga)

Nepaprastai įdomi ir smagi, ši knyga pakeis ne vieno skaitytojo gyvenimą. Žmonės taip dažnai vienaip ar kitaip elgiasi iš įpročio – kartais tai į gera, kartais į bloga. Wood supažindina, kaip pasitelkus pažangiausias socialinių mokslų priemones spręsti sudėtingiausias kasdienio gyvenimo problemas. Ji nuostabi gidė.

― Cass R. Sunstein, Roberto Walmsley’o universiteto profesorius Harvardo teisės mokykloje ir knygos „How Change Happens“ autorius

Wendy Wood yra išmintingiausia ir pažangiausia mokslininkė, tyrinėjanti esminę įpročių įtaką žmogaus elgesiui. Kadangi dirbo mokslinį darbą ir tyrinėjo įpročius, ji gali pasidalyti tikromis žiniomis su visuomene. Neįsivaizduoju tinkamesnio žmogaus, galinčio parašyti tokią knygą.

― Dan Ariely, knygos „Nuspėjamai iracionalus“ autorius

Wendy Wood yra geriausia pasaulyje įpročių specialistė – ji žino, kaip juos suformuoti ar pakeisti, kaip jų atsikratyti. Viliuosi, kad jos knyga atvers akis ir bus be galo naudinga – išmokys žmones, kaip daugiau pasiekti, mesti rūkyti, pradėti sportuoti, priimti geresnius sprendimus ir liautis erzinti savo antrąją pusę.

― Adam Grant, knygos „Originalai“ autorius

Wendy Wood yra įžymiausia šios srities specialistė, o ši knyga būtina.

― Angela Duckworth, knygos „Atkaklumas. Aistros ir ištvermės galia“ autorė

Niekas geriau už Wendy Wood neištyrinėjo, kaip įpročiai susiformuoja ir paveikia elgesį. Skaitytojams dar svarbiau tai, kad niekas geriau nesupažindino, kaip blogus įpročius pakeisti efektyviais ir naudingais.

― Robert B. Cialdini, knygos „Įtakos menas. Kaip paveikti ir įtikinti“ autorius

Visame pasaulyje garsios įpročių tyrėjos įžvalgų kupinas vadovas. „Geri įpročiai, blogi įpročiai“ yra žavus mokslininkės pasakojimas apie įpročius ir tai, kaip galite juos pasitelkę pagerinti savo gyvenimą.

― Jonah Berger, knygos „Užkrečiama. Kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs“ autorius

Remdamasi dešimtmečių tyrinėjimais ir juos derindama su savo pačios kruopščiai vykdytų tyrimų rezultatais, Wendy Woods mus supažindina, kaip išsiugdyti gerus įpročius ir atsikratyti į nesėkmę vedančių blogųjų. Autorės tyrimai atskleidžia stebėtinai paprastas esmines tiek blogų, tiek gerų įpročių savybes. Knygoje „Geri įpročiai, blogi įpročiai“ ji paaiškina, kaip svarbu suprasti šias savybes, jei norime išlaikyti konkrečius įpročius, ir moko, kaip formuoti savo įpročius taip, kad pagerintume gyvenimą.

― Samuel D. Gosling, asmenybės ir socialinės psichologijos specialistas

„Geri įpročiai, blogi įpročiai“ – tai įspūdinga kelionė, per kurią susipažinsime su įpročių mokslu, o Wendy Woods yra nuostabi ir patyrusi gidė. Ši autorė, viena iš geriausių įpročių tyrėjų, dalijasi žiniomis, įgytomis ne vieną dešimtmetį tyrinėjant įpročius. Pasakodama sąmojingas, žavingas ir įžvalgias istorijas, ji nušviečia įpročių formavimosi, atsikratymo ir performavimo procesus. Jei norite gerai suprasti savo įpročius ir tai, kaip jie formuojasi ar gali būti performuojami, knyga „Geri įpročiai, blogi įpročiai“ kaip tik jums.

― Adam Alter, Niujorko universiteto Sterno verslo mokykla

„Geri įpročiai, blogi įpročiai“ yra didžiulis pasiekimas. Wendy Wood pavyko išgryninti įpročių formavimosi mokslą (didžioji dalis šio proceso vyko jos pačios laboratorijoje) taip, kad tai ir nepaprastai įdomu, ir, kas visų svarbiausia, itin naudinga žmonėms, trokštantiems teigiamų gyvenimo pokyčių.

― David Kessler, „New York Times“ bestselerių „The End of Overeating“ ir „Capture“ autorius

Rašyti komentarą

    Prastai   Gerai