Skaitmeninė rinkodara

Skaitmeninė rinkodara

Kainos el. parduotuvėje vaga.lt ir fiziniuose knygynuose VAGA gali skirtis
Autorius Ryan Holiday
Informacija
  • Metai 2018
  • Puslapiai 141
  • Leidykla Tobulėjimo projektai
  • ISBN 9786098210071

Knygos „Skaitmeninė rinkodara “ aprašymas

Ši knyga – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams. Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina. Sprendimas - rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų. Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus. Šioje knygoje rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox“, „Mailbox“, „Twitter“, „Pinterest“, „Facebook“, „Snapchat“, „Evernote“, „Instagram“, „Mint.com“, „AppSumo“ ir „StumbleUpon“ tiek daug pasiekti turint tiek mažai. VIENĄ KLIENTĄ PAVERSKITE DVIEM, O DU – KETURIAIS.

Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:

Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.

Rašyti komentarą

Norėdami rašyti komentarą turite prisijungti arba užsiregistruoti