Zoe Sugg

„Kartais tenka susidurti su savo baimėmis, kad suprastum, jog jos nėra tikros.“

Zoë Elizabeth Sugg (g. 1990), dar žinoma internetiniu vardu Zoella, yra anglų žiniasklaidos veikėja, verslininkė ir autorė. Savo karjerą „YouTube“ ji pradėjo 2009 m. ir nuo to laiko surinko daugiau nei 10 mln. prenumeratorių. 2014 m. Z. Sugg pristatė savo kosmetikos asortimentą „Zoella Beauty“, o vėliau pradėjo prekiauti namų apyvokos reikmenimis. 2019 m. ataskaitoje teigiama, kad šių dviejų verslų bendros pajamos per metus siekė 3,8 mln. svarų sterlingų.

Autorės debiutinis romanas „Girl Online“ išleistas 2014 m. lapkričio mėn. ir sumušė didžiausio pirmą kartą rašančio rašytojo pirmosios savaitės pardavimų rekordą. Vėliau ji išleido du tęsinius: „Girl online: on tour. Interneto Mergaitė. Koncertinis turas“ ir „Girl online going solo. Interneto Mergaitė. Nauja pradžia“.

Zoe Sugg

1,19€

Turime sandėlyje

Išparduota

Zoe Sugg

Išparduota

Išparduota

Zoe Sugg

Išparduota

3 prekės

Biografija

Gimė 1990 m. kovo 28 d.

Užaugo aukštesnės viduriniosios klasės krikščionių šeimoje iš Viltšyro, Anglijos. Pagal tautybę ji yra anglė ir išpažįsta krikščionių religiją. Baigė Korsamo mokyklą ir menų koledžą (angl. „The Corsham School and Arts College“) bei puikiai mokėsi menų, fotografijos ir tekstilės srityse.

Niekada nestudijavo universitete, nes nebuvo įsitikinusi, ką nori veikti gyvenime, be to, jai buvo diagnozuotas nerimo sutrikimas. Karjerą pradėjo kaip praktikantė interjero dizaino įmonėje. Vėliau, 2009 m., pradėjo rašyti tinklaraštį „Zoella“ ir kitiems rodyti savo talentą. Per labai trumpą laiką ji sukaupė tūkstančius sekėjų ir 540 mln. apsilankymų. 2009 m. ji išplėtė tinklaraštį į „YouTube“ kanalą ir kartu dirbo britų drabužių prekės ženklui „New Look“.

Vienas jos „YouTube“ kanalų pavadintas „Zoella280390“, kuriame ji daugiausia talpina vaizdo įrašus, susijusius su mada, grožiu. Kitas kanalas pavadintas „MoreZoella“, kuriame ji kelia vaizdo įrašus, kuriuose žiūrovams rodo savo kasdienį gyvenimą.

2011 ir 2012 m. laimėjo „Cosmopolitan“ apdovanojimą už geriausią grožio tinklaraštininkę.

2014 m. laimėjo keletą apdovanojimų, pavyzdžiui, „Nickelodeon Kid's Choice Award“, „Teen Choice Award“ ir „Radio 1 Teen Award“ įvairiose kategorijose.

2014 m. pasirašė sutartį su „Penguin Books“ leidykla ir išleido debiutinį romaną „Girl Online“. Taip pat parengė pirmosios knygos tęsinius „Girl Online on Tour“ ir „Girl Online Going Solo“ 2015 bei 2016 m.

2014 m. pristatė grožio produktų asortimentą „Zoella Beauty“. 2015 m. išleido produktų seriją „Tutti Fruity“, o 2016 m. išleido produktų serijas „Sweet Inspirations“, „Jelly & Gelato“, „Splash Botanics“ ir „Fruit Medley“, taip pat ėjo kvepalų ir kosmetikos bendrovės „ZS Beauty Ltd.“ direktorės pareigas.

2016 m. pradėjo gaminti namų apyvokos reikmenis, pavyzdžiui, kanceliarines prekes, žvakes ir difuzorius. Vėliau kasmet išleisdavo naują riboto tiražo prekių kolekciją, pavadintą „Zoella Lifestyle“, kurį platina keletas populiarių mažmenininkų, tarkim, „Boots“, „Superdrug“, „WHSmith“, „Dunelm“ ir kt.

2016 m. kartu su jaunesniuoju broliu išleido firminę atributiką „Sugg Life“. 

2018 m. kartu su vyru Alfie Deyesu įkūrė dvi įmones: „A to Z Creatives“ ir „A to Z Merchandise“.

Taip pat yra viena iš bendrovės „Crew Live Limited“ direktorių kartu su tokiais kolegomis kaip Tanya Burr, Marcus Butler, Caspar Lee, Joe Sugg ir kitais. Ji dalyvavo tinklalaidėje „Happy Place“ ir nusifilmavo keliose televizijos reklamose, dalyvavo populiariose televizijos pokalbių laidose „Loose Women“ bei „This Morning“. 

2019 m. pradėjo dirbti su „ColourPop Cosmetics“. 

2020 m. išleido grožinės literatūros romaną „The Magpie Society One for Sorrow“, kurį parašė kartu su Amy McCulloch.

2023 m. Z. Sugg grynoji vertė yra 4 mln. dolerių. Daugiausia ji uždirba iš įvairių verslo įmonių, televizijos projektų, prekių ženklų rėmimo ir savo karjeros internete.

Kūrybos bruožai

„Girl Online“ – debiutinis anglų rašytojos ir interneto įžymybės Z. Sugg romanas. 2014 m. lapkričio 25 d. leidyklos „Penguin Books“ išleistame romane, skirtame paauglių auditorijai, pasakojama apie penkiolikmetę anoniminę tinklaraštininkę ir tai, kas nutinka, kai jos tinklaraštis tampa virusiniu. Romanas yra „New York Times“ bestseleris „Young Adult“ kategorijoje. Kūrinys buvo greičiausiai parduodama 2014 m. knyga ir sumušė didžiausio debiutuojančio autoriaus pirmosios savaitės pardavimų rekordą. Dar prieš išleidžiant knygą popkultūros tinklalapis „ANDPOP“ ją įtraukė į sąrašą 10 įžymybių knygų, kurias verta perskaityti.

Nors knyga paremta panašiais išgyvenimais, Z. Sugg teigė, kad ji jokiu būdu nėra autobiografinė.