Kaip grąžinti prekes, įsigytas el. parduotuvėje vaga.lt


1. Jei prekę pristatė kurjeris arba ją atsiėmėte paštomate, prekę privalote atsiųsti į knygynų tinklo VAGA parduotuvę Pramonės pr. 16 (PC Urmas), Kaunas, tel. +370 (37) 23 9024, el. paštas eprekyba@vaga.lt. Prašyme grąžinti pinigus būtinai nurodykite sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti grąžinamas lėšas, numerį.

2. Jei el. parduotuvėje www.vaga.lt rezervuotą prekę atsiėmėte knygynų tinklo VAGA knygyne, įsigytą prekę privalote grąžinti į tą patį knygyną. Knygynų adresai pateikti šioje nuorodoje https://www.vaga.lt/knygynai


Ištrauka iš pirkimo taisyklių

9.Prekių grąžinimas ir keitimas

9.1. Pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai Pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

9.2. Jei Pirkėjas įsigijo prekę, naudodamasis kurjerio paslaugomis, prekę privalo grąžinti į knygynų tinklo VAGA parduotuvę Pramonės pr. 16 (PC Urmas), Kaunas, tel. +370 (37) 23 9024, el. paštas eprekyba@vaga.lt. Jei elektroninėjė parduotuvėje www.vaga.lt rezervuotą prekę Pirkėjas atsiėmė knygynų tinklo VAGA knygyne, įsigytą prekę privalo grąžinti į tą patį knygyną. Knygynų adresai pateikti šioje nuorodoje https://www.vaga.lt/knygynai

9.3. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos. Tačiau tuo atveju, kai Pirkėjas sumažina prekių vertę dėl veiksmų, nebūtinų nustatyti prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui, teisės atsisakyti nuotolinės sutarties jis nepraranda, tačiau jam dėl tokio prekių vertės sumažinimo taikytina atsakomybė – Pirkėjui grąžinama prekių vertė, atskaičius padarytus nuostolius dėl prekių vertės sumažėjimo.

9.4. Grąžinant prekę būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį. 

9.5. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

9.6. Svarbu: jeigu grąžinate nekokybiškas prekes (pvz., spaudos defektai) siuntimo išlaidas apmokėsime mes.

9.7. Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;

siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.