Dr. Mantas Martišius

„Dažnai nesutampa naujų, iki tol rinkoje dar nematytų produktų pasirodymo ciklas su rinkos užsipildymo ciklu. Nauji gaminiai atsiranda ir sukuria momentą, kai galima daug uždirbti ir vartoti. Vis dėlto šventa vieta ilgai laisva nebūna. Rinka po kažkiek laiko prisotinama.“

Dr. Mantas Martišius (g. 1977) – Lietuvos sociologas, žurnalistas, filosofijos mokslų daktaras, iki 2018 m. dėstė Vilniaus universitete. Nuo 2013 m. Lietuvos radijo ir televizijos komisijos narys, nuo 2018 m. eina šios komisijos pirmininko pareigas. Mokslinė M. Martišiaus veikla apima informacinio karo, propagandos teorijos, komunikacijos ir žiniasklaidos temas. Vertas dėmesio autoriaus leidinys – „Kiek kainuoja laikas? Trumpa istorija apie verslą, ekonomiką, godumą ir žinias“.

Išparduota

Dr. Mantas Martišius

Išparduota

1 prekės

Biografija

Gimė 1977 m.

2000 m. įgijo socialinių mokslų bakalauro laipsnį, 2002 m. apgynė magistro diplomą, 2007 m. įgijo filosofijos mokslų daktaro laipsnį. 

Dirbo televizijoje „TV11“, naujienų agentūroje „BNS“, leidinyje „Laikas“, Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje. Nuo 2018 m. spalio mėn. Lietuvos radijo ir televizijos komisijos vadovas. Dėstė Vilniaus universitete ir Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademijoje. 

2010 m. išleido knygą „(Ne)akivaizdus karas: nagrinėjant informacinį karą“. Joje kruopščiai tyrinėja informacinio karo santykį su populiariomis komunikacijos priemonėmis. Skaitytojas sužinos, kas išskiria šio pobūdžio karus iš kitų karinių konfliktų formų.

2020 m. drauge su Vilniaus universiteto kolegomis paruošė knygą „Politinis lūžis ekrane. (Po)komunistinė transformacija Lietuvos dokumentiniame kine ir video medžiagoje“, nagrinėjančią vizualinio diskurso klausimus, dominavusius XX a. 9-ojo dešimtmečio medijose.

2021 m. pasirodė mokslo populiarinimo knyga „Kiek kainuoja laikas? Trumpa istorija apie verslą, ekonomiką, godumą ir žinias“. Leidinys skirtas, trokštantiems ugdyti finansinį raštingumą. Autorius veda skaitytoją po sudėtingus ekonomikos ir finansų labirintus. 

Kūrybos bruožai

M. Martišius geba žaismingai ir paprastai paaiškinti sudėtingas temas. Tai atsispindi jo leidiniuose. Knygoje „(Ne)akivaizdus karas: nagrinėjant informacinį karą“ (2010) rašytojas kruopščiai tyrinėja informacinio karo sąveiką su populiariomis komunikacijos priemonėmis. „Politinis lūžis ekrane. (Po)komunistinė transformacija Lietuvos dokumentiniame kine ir video medžiagoje“ (2020) nagrinėja vizualinio diskurso klausimus, dominavusius XX a. 9-ojo dešimtmečio medijose. O „Kiek kainuoja laikas? Trumpa istorija apie verslą, ekonomiką, godumą ir žinias“ (2021) skirtas, trokštantiems lavinti finansinį raštingumą.