Žaidimas Ludo

3,66€
*Kaina su nuolaidos kodu - SNINGA
Nuolaidos nesumuojamos
-40% su kodu: SNINGA
6,10€
Atsiėmimas knygynuose VAGA Tikrinti likutį fizinėse parduotuvėse
Informacija
  • ISBN 3800077403820

„Žaidimas Ludo“ aprašymas

Tradiciniai stalo žaidimai visai šeimai! 

Gyvatės ir kopėčios 

Žaidimo taisyklės: Kiekvienas žaidėjas pasirenka žaidimo figūrą. Prieš žaisdami visi žaidėjai išmeta žaidimo kauliuką. Didžiausią skaičių išmetęs žaidėjas pradeda žaidimą. Po to žaidžiama pagal laikrodžio rodyklę. Pirmasis žaidėjas meta kauliuką ir paeina tokį langelių skaičių, koks buvo išmestas kauliuku. Jei žaidimo figūra patenka po kopėčiomis, ji perkeliama ant kopėčių viršaus. Jei žaidimo figūra patenka ant gyvatės galvos, ji nukeliama ant gyvatės uodegos galo. Jei žaidėjas kauliuku išmeta šešetą, jis gali mesdamas kauliuką atlikti dar vieną ėjimą. Žaidėjai ėjimus atlieka išmetę kauliuką ir perkeldami žaidimo figūras. Viename langelyje gali būti kelios žaidimo figūros. Žaidėjai gali laimėti žaidimą, jei kauliuku išmes tiksliai tokį skaičių, kuris būtinas langeliui Nr. 100 pasiekti.

LUDO 

Žaidimo tikslas: Visomis savo žaidimo figūromis reikia pereiti žaidimo lentą ir finišą pasiekti greičiau už kitus žaidėjus. Ėjimo langeliais kiekviena žaidimo figūra skaičius priklauso nuo kauliuku išmesto skaičiaus.

Žaidimo taisyklės: Šį žaidimą gali žaisti du ar keturi žaidėjai. Kiekvienas žaidėjas turi keturias žaidimo figūras. Kiekvienas žaidėjas kauliukus  turi laikyti už žaidimo lentos. Žaidimą galima pradėti tik kauliuku išmetus šešetą. Po to kiekvieną kauliuko išmetimo kartą žaidėjas gali pasirinktinai perkelti kurią nors savo žaidimo figūrą (jei tik ji yra ant žaidimo lentos) per tiek langelių, kiek jų išmetama kauliuku. Pavyzdžiui, jei kauliuku išmetamas trejetas, žaidimo figūrą galima perkelti per tris langelius. Žaidėjai pakaitomis atlieka savo ėjimus. Laimi tas žaidėjas, kuris visas savo žaidimo figūras per visus žaidimo langelius perkelia iki finišo. Atrodo paprasta? Tačiau taip nėra. Žaidimo metu kai kurio figūros gali būti pašalinamos nuo žaidimo lentos. Jei žaidėjas perkelia savo žaidimo figūrą per tam tikrą langelių skaičių į langelį, ant kurio stovi kito žaidėjo figūra, kito žaidėjo figūra nuimama nuo žaidimo lentos. Žaidėjas „nukauna“ kito žaidėjo figūrą ir perkelia ją į žaidimo pradžią, kur žaidimui su ja pradėti jos savininkas kauliuku turi išmesti šešetą. Laimi žaidėjas, visas savo figūras perkėlęs iki finišo langelio!


Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:

Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.

Rašyti komentarą

Norėdami rašyti komentarą turite prisijungti arba užsiregistruoti