Vaga.lt puslapyje yra naudojami trys pagrindiniai slapukų tipai.
Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Slapukų politika.
naujiena
12 savaičių iššūkis kūnui: pokyčių stebėjimo ir užrašų sąsiuvinis

12 savaičių iššūkis kūnui: pokyčių stebėjimo ir užrašų sąsiuvinis

Internetu:
15,26€
Knygyne:
17,95€

Apie

Profesionaliai sportuoti pradėjau 5 klasėje. Nuo tada tai tapo mano gyvenimo dalimi ir tęsiasi iki šiol. Buvau lengvaatletė-daugiakovininkė - karališko sporto atstovė. Atlikdavau šias rungtis: šuolį į tolį / aukštį, barjerinį bėgimą, rutulio stūmi...
Leidykla: Maketonas
Autorius R.Daukšienė

Informacija

  • Metai 2021
  • Viršelis Minkštas
  • Puslapiai 208
  • ISBN 9786099610238

„12 savaičių iššūkis kūnui: pokyčių stebėjimo ir užrašų sąsiuvinis“ aprašymas

Profesionaliai sportuoti pradėjau 5 klasėje. Nuo tada tai tapo mano gyvenimo dalimi ir tęsiasi iki šiol. Buvau lengvaatletė-daugiakovininkė - karališko sporto atstovė. Atlikdavau šias rungtis: šuolį į tolį / aukštį, barjerinį bėgimą, rutulio stūmimą, ieties metimą ir 200 / 800 m. bėgimą.


Baigusi karjerą, priėmiau iššūkį ir pasukau asmeninio treniravimo link. Padedu žmonėms pamilti sportą ir atrasti tikrąjį judėjimo džiaugsmą. Maloniausias atpildas - matyti kaip mano klientus džiugina teigiami pokyčiai, dailesnės linijos, išlavintas protas. Nuo sveiko kūno priklauso gyvenimo kokybė, nuo geros savijautos – karjera, šeima, tad viskas siejasi ir yra tiesiogiai proporcinga.

Viršijau savo lūkesčius su kaupu ir nesigailiu nei minutės iš dešimties metų, praleistų lengvosios atletikos manieže. Tai suteikė man, kaip trenerei, tvirtą žinių pagrindą, kuriuo noriai dalinuosi su savo klientais.

Kartais mes net neįsivaizduojame, kiek galime pasiekti sveiko kūno dėka. Prireikia tik nedidelio stumtelėjimo iš šalies Nėra stebuklingų kokteilių, mažinančių riebalinį sluoksnį, nėra geriausio pratimo, geriausio trenerio... Ši knyga skirta atsigręžti į save. Kiekvieną dieną pildydama ataskaitos skiltis ir atlikdama treniruočių pratimus, įgysi discipliną.

Tavęs laukia net 12 skirtingų treniruočių su 8 pratimais kiekvienoje, stiprinančiais korpuso raumenis, kojas, rankas, nugarą, sėdmenis. Pratimai nereikalauja jokio papildomo inventoriaus.


Šią knygą skiriu tiems, kam trūksta drąsos žengti pokyčių link.

Rūta Daukšienė

Rašyti komentarą

    Prastai   Gerai