Terapinės pasakos apie Pelėdą Drūliją – tai linksmos istorijos, kurios padeda įvykti patiems tikriausiems STEBUKLAMS!!! Juk tų stebuklų auginant vaikus prireikia KASDIEN – nuolat kyla įvairių iššūkių ir klausimų, pavyzdžiui:
● kaip elgtis, kai vaikui nuobodu ir jis nežino, ką daryti?..
● kaip padėti vaikui, kai jis neturi ūpo? kai jo nuotaika visai prasta?..
● kaip išmokti bendrauti, bendradarbiauti su kitais? kaip ugdyti empatiją?..
● kaip supažindinti vaiką su įvairiomis emocijomis – ir savo, ir kitų?..
● kaip stiprinti savireguliacijos įgūdžius? ugdyti kantrybę?..
Tokiais atvejais mūsų šeimoje į pagalbą dažnai ateidavo Pelėda Drūlija!
Ar girdėjote, kad nuobodulys – tai pati geriausia terpė kūrybingumo lavinimui?! Prisiminkite: būsena „nežinau, ką veikti“ – ypatinga, nes ji gali „užkurti“ vaizduotę ir paskatinti kurti!
Ar žinote, kad jūsų malonūs prisiminimai gali būti „inkarais“, padedančiais grąžinti gerą nuotaiką, kai to prireikia?
Drūlijos pasakos – smagios, įtraukiančios, formuojančios vertybes, padedančios augti. Šios istorijos lengvai suprantamos ir leidžia vaikams greitai susitapatinti su personažais, skatina juos atrasti svarbias tiesas, suburia ir suartina visa šeimą. Be to, jos lavina vaizduotę ir atmintį, stiprina emocinį ir socialinį intelektą, spartina kalbos raidą, plečia žodyną, puikiai tinka ritualų kūrimui bei naratyviniams žaidimams.
Rankose laikote jau trečiąją terapinių Drūlijos pasakų knygą. Po pirmų dviejų knygų Drūlija įgijo daug ištikimų gerbėjų, o jos istorijos susilaukė daugybės šiltų atsiliepimų.
Šioje knygoje rasite tris naujas pasakas apie pelėdą Drūliją ir sužinosite:
* Ką darė Drūlija, kai ją užklupo nuobodulys;
* Kaip Drūlijai pavyko smagius prisiminimus išsaugoti;
* Kodėl miške kartą per metus visi vienas kitam siurprizus ruošia.
Terapinės pasakos – fantastiškas išradimas! Tai pagal specialią metodiką sukurtos istorijos, kuriose tarp eilučių slypi mažiesiems klausytojams skirtos žinutės. Jos stebuklingai lengvai pasiekia vaikų galveles bei širdeles ir yra gerokai patrauklesnės ir aiškesnės, negu tiesiogiai sakomi prašymai, pamokymai, pasiūlymai ar nurodymai.
Pasakų laikas – ne tik nuostabus būdas bendrauti su vaikais, bet ir puiki galimybė suteikti jiems įvairių žinių, lavinti vertingus įgūdžius. Tai geras metas megzti tvirtą emocinį ryšį tarp pasakotojo (jūsų) ir klausytojo (vaiko).
Šios knygos pabaigoje rasite ją skaičiusių psichologių įžvalgas apie Drūlijos pasakas, jų patarimus ir pastebėjimus terapinių pasakų skaitytojams. Štai keli trumpi atsiliepimai:
„Nuostabioji Drūlija – drąsi ir tuo pat metu baili, nuobuodžiaujanti ir išradinga, savarankiška ir ieškanti draugystės – veda mus į nuostabią pažintį su vaikystės džiaugsmais ir rūpesčiais. Puiki autorės kalba, vaikų elgesio ir emocijų pažinimas, šmaikščios, nuotaikingos ir tuo pat metu labai psichologiškai taiklios įžvalgos leidžia mėgautis pasakomis ir vaikams, ir suaugusiems, padeda atrasti ir suprasti nepaprastai sudėtingą ir žaismingą vaikų pasaulį. Ačiū…“
Aušra Kurienė, Paramos vaikams centro vadovė, psichologė psichoterapeutė
„Pelėda Drūlija – tokia maža ir plunksnuota, bet talpina savyje DIDŽIĄSIAS žmogaus gyvenimo vertybes. Jos pasakos – apie labai svarbius ir kartu labai subtilius vaiko ir jo šeimos gyvenimo momentus bei iššūkius, kurie buvo, yra ir bus aktualūs bei reikšmingi dar daug daug daug metų.
Ramunė Narkevičiūtė Jarista, mama ir vaikų psichologė
„Šioje knygoje gyvena istorijos, kurios padeda būti savimi, įkvepia noro džiuginti save ir kitus. Verta skaityti ne tik vaikams, bet ir sau – kad kiekvienas atrastumėm savo drūlinimo būdą.“
Monika Skerytė-Kazlauskienė, psichologė, Vaiko psichologijos centro steigėja
„Mieli, tėveliai, seneliai, draugai, mokytojai, nerkite į pasakų pasaulį su vaikišku naivumu ir smalsumu, patys sau kelkite klausimus, atsakymais dalinkitės su mažaisiais, ir tebūna knyga tarp jūsų lyg tiltas, sujungiantis vaikystės ir suaugusiojo pasaulius.“
Daiva Žukauskienė, geštalto terapeutė, rašytoja, pedagogė, biblioterapeutė