„Lietuvių kalbos užduotys III d. “ aprašymas
Remdamiesi žemesnėse klasėse įgyta patirtimi skirti kalboje ir vartoti žodžius, kurie reiškia daiktus, specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai penktoje ir šeštoje klasėje mokosi pažinti daiktavardį kaip kalbos dalį, taip pat įgyja bendresnio pobūdžio žinių apie žodžių gramatinius požymius (giminę, skaičių, linksnį, linksniavimą), jomis vėliau naudojasi mokydamiesi ir kitų kalbos dalių: vienais atvejais gretindami pagal panašumą (pvz., mokantis pažinti būdvardžio, skaitvardžio, įvardžio gramatinius požymius), kitais -priešpastatymo būdu, pvz., lygindami su veiksmažodžiu. Vis dėlto ir šioje dalyje dominuoja praktinės daiktavardžio pažinimo, skaitymo, vartojimo sakinyje užduotys. Apibrėžimų beveik nėra - pateikiamas tik vienas kitas komentaras, paaiškinimas. Tikimasi, kad mokytojai, atsižvelgdami į individualius savo mokinių gebėjimus, dalį užduočių adaptuos (trumpins, supaprastins, savo nuožiūra vienaip ar kitaip lengvins), o dalį galbūt nukels į dar vėlesnius mokymo etapus. Kaip ir kitose dalyse, keliolika užduočių skirta bendravimo gebėjimams ugdyti.TURINYSDAIKTAVARDISDaiktavardžio reikšmė ir klausimaiTikriniai ir bendriniai daiktavardžiaiDaiktavardžių giminėsDaiktavardžių skaičiaiDaiktavardžių linksniaiDaiktavardžio gramatiniai požymiaiDaiktavardžių kaitymas ir rašybaBENDRAVIMASAnketaLaiškasKvietimasSkaičiuotėsMįslėsGalvosūkiai
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame
paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų
kontaktus rasite
čia.