Lucilijus
Justina Darulienė, Edita Usonienė
„2 kilogramai patirties. Užduočių rinkinys“ - tai socialinio emocinio ugdymo pratimai pamokoms, klasės valandėlėms.Šis leidinys „2 kilogramai patirties“ yra pagalba ugdytojui dorinio ugdymo, psichologijos pamokose, klasių valandėlių ar kitos neformalios veiklos metu. Užduotys skirtos įvairaus amžiaus mokiniams – nuo pradinuko iki abituriento. Šiame..
Agnė Žiedelienė
Žaisti gali 1–4 žaidėjai. Ant kortelių rekomenduojama rašyti nuvalomu rašikliu.Žaidimas „Garsų išdaigos“ tinka ikimokyklinio, priešmokyklinio bei jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikams, turintiems fonetinių kalbėjimo arba fonologinių kalbos sutrikimų. Ši mokymo priemonė skirta foneminiam suvokimui lavinti, garsų tarimui ir diferencijavimui įtvirtint..
Sudarė Zuzana Strakšienė
„Antrasis sąsiuvinis“ skirtas ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų rašymo įgūdžiams lavinti. Tai leidinys, papildantis „Pirmąjį sąsiuvinį“ (2019).Čia pateikiami rašto pavyzdžiai: nuo vertikalių ir horizontalių brūkšnelių iki formų, sudarytų iš apskritų ir tiesių linijų.Pradėdami nuo linijų ir taškelių, kopijuodami pasikartojančius brūkšne..
Rasa Alksnienė
Knygutė „Aš jau moku skaityti“ skirta priešmokyklinio amžiaus vaikams, kurie neseniai pradėjo skaityti. Ją, kaip pagalbinę priemonę, gali naudoti priešmokyklinio ugdymo specialistai ir tėveliai, kurie nori padėti vaikui lavinti skaitymo įgūdžius. Šioje metodinėje priemonėje yra pateikta dvidešimt&nb..
Daiva Šonkevičienė
Pratybų sąsiuvinis „Atpažink – surask – parašyk – perskaityk – nuspalvink“ skirtas foneminei klausai lavinti, lietuvių abėcėlės spausdintinėms ir rašytinėms raidėms pažinti, rašymo ir skaitymo įgūdžiams įtvirtinti, smulkiajai motorikai ir dėmesiui lavinti. Pratybose kiekvienai abėcėlės raidei..
Aistė Kvičiuvienė, Jūratė Šimkienė
Jūsų dėmesiui pateikiame ikimokyklinio ugdymo užduočių knygelę laiko žinioms įtvirtinti. Knygelė padės vaikui: įtvirtinti sąvokas „metai“, „mėnuo“, „savaitė“, „paros dalis“; pažinti laikrodį. Sukarpius paveikslėlius pagal punktyrines linijas, gautų kortelių pagalba vaikas galės sudėlioti savaitės dienas, paros dalis, sezonus ir mėnesius...
Živilė Gedvilaitė
Kompleksinė muzikos pamoka neįsivaizduojama be muzikavimo, mokykliniais muzikos instrumentais. Neabejotina grojimo nauda. Mokydamiesi elementariai muzikuoti metalofonais, skudučiais, įvairiais mušamaisiais instrumentais, vaikai ne tiktai įpranta betarpiškai operuoti akivaizdžiomis garsų ritmikos bei melikos skirtybėmis, bet ir operaty..
Raimonda Kirvelienė, Justina Imbrasienė
Priemonė skirta priešmokyklinio ir jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų foneminei klausai ugdyti, žodžių garsinės analizės ir sintezės įgūdžiams formuoti, žodynui turtinti, rišliajai kalbai plėtoti. Skaitymo ir rašymo įgūdžiams tobulinti. Priemonės sudėtis: • žaidimo lenta. • 4 vokai: „Paveikslėliai ..
sud. Oksana Vasiliauskienė
Knygelė skirta supažindinti vaikus su kelių eismo taisyklėmis, kelio ženklais, jų reikmėmis. Taip pat lavinti mąstymą, regimąjį suvokimą, atsakomybės jausmą, ugdyti saugaus eismo įgūdžius. Užduotėlės naudingos ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo pedagogų veikloms paįvairinti...
Giedrė Pauliukevičiūtė
„Dainų lentynėlė“ – tai pirmasis kompozitorės, Lietuvos kompozitorių sąjungos narės Giedrės Pauliukevičiūtės natų rinkinys. Jame autorė pristato įvairiais savo gyvenimo laikotarpiais sukurtas dainas vaikams, kurios jau ilgokai dainuojamos Lietuvos vaikų chorų ir solistų, skambėjusios ir festivaliuose, ir konkursuose bei daug kartų aranžuotos skirti..
Sud. Justė Povilaitienė
Ugdomasis loto žaidimas ikimokyklinio amžiaus vaikams padės įtvirtinti žinias apie transporto priemones, jų judėjimo būdą: ar ji plaukia, ar važiuoja, ar skrenda. Jis skirtas 2–7 metų vaikams. Žaidimo tikslas – ugdomoji priemonė „DANGUS, ŽEMĖ, VANDUO“ padės ikimokyklinio amžiaus vaikams išmokti transporto priemon..
Jonas Vaicekauskas, Ramunė Hvajon Vaicekauskaitė
Ši knygelė skirta ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams, kurie pažįsta raides ir geba jungti jas į skiemenis, žodžius.Smagūs, eiliuoti, trumpi eilėraštukai patiks kiekvienam pradedančiam skaityti. Knygelę žaviai papildo emocingos ir žaismingos iliustracijos...
Kamila Golod
Esu Kamila Golod, terapinio ugdymo specialistė ir vaikų bei jaunimo mentorė. Vesdama pamokas mokiniams pastebėjau, kad vaikai gana sunkiai atpažįsta emocijas, nemoka tinkamai jų išreikšti, jiems, deja, dažnai trūksta pasitikėjimo savimi, kyla sunkumų bendradarbiaujant vieniems su kitais. Todėl, remdamasi savo darbo patirtimi ir skaityta litera..
Lina Bartkevičienė
Ugdomasis žaidimas skirtas garsų S, Š, Z ir Ž tarimo įtvirtinimui ir diferencijavimui įvairiose pozicijose. Jis lavins vaikų foneminę klausą, dėmesį, atmintį ir erdvinį suvokimą. Žaidžiant bus formuojama gramatinė kalbos sandara, mokoma kelintinių skaitvardžių. Žaidimą sudaro: 4 nameliai, 72 kortelės su paveikslėliais ir 72 kortelės su žo..
Juozas Lygutas
Ši metodinė priemonė skiriama studentams, mokytojams ir jauniems vadovams, dirbantiems su solistais, ansambliais, jaunučių chorais ir siekiantiems visapusiškesnio supratimo apie balso kokybę formuojančių metodų sistemos pritaikymo galimybes. Leidinyje siekiu atskleisti balso kokybę formuojančių metodų sistemą ir jos pritaikymo galimyb..