Energoentropiniai žmoniškumo pagrindai

Energoentropiniai žmoniškumo pagrindai

Kainos el. parduotuvėje vaga.lt ir fiziniuose knygynuose VAGA gali skirtis
Autorius R.Kalinauskas
Informacija
  • Metai 2008
  • Puslapiai 564
  • ISBN 9789955282457

Knygos „Energoentropiniai žmoniškumo pagrindai “ aprašymas

Gyvybės jėga yra visuotinė entropijos didėjimo tendencija pasaulyje, jos sukeltų jėgų darbas varo ar ardo dvi uždaras darbinių kūnų sistemas– elektros ir kraujo. Jas varo antrojo termodinamikos principo absoliutus veikimas uždarose, hierarchinėse iš atskirų elementų sudarytose sistemose.

Darbinio kūno išlaikomos uždaros sistemos objektyvus darbo kriterijus – didžiausias darbinio kūno darbo galingumas valdymo sistemoje, kuris siekia objektyvaus Onzagerio ir Prigožino minimalios energijos disipacijos principo. Vienareikšmiškai apibūdinta tai, kas kibernetikoje vadinama informacija. Tai leidžia apibūdinti skirtumą tarp populiacijos gyvenimo gamtoje ir kultūroje; kultūrą; vadovavimą; religijos reikšmę kultūrai; būtinumą išlaikyti kultūrą; įvertinti žmogaus atmintyje (valdymo sistemoje) vykstančius ir kibernetikoje žinomus emerdžencijos (staigaus atsiradimo) reiškinius netiesinėje smegenų medžiagoje, kurie yra saviorganizacijos pagrindas pasaulyje. Termodinaminė gyvybės esmė leidžia matyti, kad tikslas yra trejybės – medžiagos – energijos – informacijos – vienybės pasekmė darbinio kūno darbui, išlaikančiam iš atskirų elementų sudarytas, informacine prasme uždaras sistemas ir populiaciją.

Laikas, laisvė, laimė yra struktūros tikslo siekimo pasekmė. Religija, kultūra, valstybė yra neatskiriama trejybė, sudaranti galimybę tautai vadovautis energoentropikos dėsniais kultūros sąlygomis. Valstybė nėra engimo mašina, o institucija kultūrai išlaikyti. Ji niekada neišnyks, nes informacine prasme atvirai kultūros sistemai būdinga nuolatinė tendencija išsigimti. Religija – pradinis žinojimas kultūrai išlaikyti. Kibernetinių struktūrų esmė leidžia matyti tikrą darbo santykių komunistinę esmę gamyboje tam, kad samdiniai taptų socialiniais darbdavio partneriais. Pagrindinis kultūros subjektas yra šeima ir gamybos struktūros, o ne atskiras individas. Šios struktūros bendrų signalų termodinaminiu veikimu ir panašiu jų vertinimu sujungiamos į sinergetinę valstybės sistemą. Žmogui laisvam tapti leidžia tik valstybės ginama kultūra. Žmoniškumo problematika pateikiama visiškai naujai, aktualiai, teikia sisteminį kultūros ir valstybės suvokimą ir gali padėti suvokti ne vieną socialinę problemą.

Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:

Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.

Rašyti komentarą

Norėdami rašyti komentarą turite prisijungti arba užsiregistruoti