„Strateginis organizacijų valdymas: teorija ir praktika “ aprašymas
Vadovėlyje pateikiamos klasikinės teorijos ir nauji požiūriai į strateginio organizacijų valdymo problemas. Globalizacijos tendencijų kontekste organizacijų gebėjimas kurti inovacijas ir pasirinkti tinkamą verslo modelį, užtikrinantį ilgalaikį konkurencinį pranašumą, yra viena iš aktualiausių problemų. Todėl vadovėlio autorės sutelkia dėmesį į šias problemas, kurias interpretuoja remdamosi dominuojančiomis teorijomis ir įvairiose pramonės šakose bei verslo srityse konkuruojančių organizacijų pavyzdžiais ir atvejais. Vadovėlyje nagrinėjami strateginio pozicionavimo, strategijų parinkimo ir įgyvendinimo teoriniai aspektai ir jų taikymo galimybės. Leidinys rekomenduojamas studentams, studijuojantiems vadybos disciplinas, bakalauro ir
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame
paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų
kontaktus rasite
čia.