Tyrėjo už. VI kl.

Tyrėjo už. VI kl.

Internetu:
2,99€
Knygyne:
3,15€

Apie

Tyrėjo užrašai“ papildo ir praplečia jau esamus gamtos mokslų vadovėlių komplektus VI klasei, todėl tinka dirbant su bet kuriuo VI klasės gamtos mokslų vadovėliu. Jie skirti probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai. Dabartiniame pasaulyje jau ne...
Leidykla: Šviesa

Informacija

  • Metai 2015
  • Puslapiai 96
  • Leidykla Šviesa
  • ISBN 978543006438

Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:

Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.

Knygos „Tyrėjo už. VI kl.“ aprašymas

Tyrėjo už. VI kl.

Tyrėjo užrašai“ papildo ir praplečia jau esamus gamtos mokslų vadovėlių komplektus VI klasei, todėl tinka dirbant su bet kuriuo VI klasės gamtos mokslų vadovėliu. Jie skirti probleminiam mokymuisi ir tiriamajai veiklai. Dabartiniame pasaulyje jau nebepakanka tik išmokti ir žinoti. Faktai ir žinios yra būtini, bet ne mažiau svarbu suvokti, KODĖL tai vyksta, KAIP tai būtų galima pritaikyti, KOKIOS to priežastys, KAIP tai gali paveikti mūsų gyvenimą. Svarbiausia – dirbti ir mąstyti kaip tikriems mokslininkams. Pagrindiniai TYRĖJO UŽRAŠŲ rengimo principai: ? remiasi ne medžiagos įsiminimu, bet analize; ? sezoniškumo principas (užduotys parinktos taip, kad jas atliekant būtų galima naudotis tuo metų laiku turimais ištekliais, pavyzdžiui, nukritę medžių lapai gali būti tyrinėjami rudenį, ledas – žiemą, o pražįstantys augalai – pavasarį); ? patys mokiniai turi mąstyti, ieškoti atsakymų į probleminius klausimus, spręsti uždavinius, atlikti užduotis; ? susieta su realia mokinio aplinka, aktualijomis; ? didžiausias dėmesys – taikymo ir problemų sprendimo gebėjimams ugdytis, t. y. kada mokiniai savo gebėjimus gali parodyti ne tik įprastose (standartinėse) situacijose, bet ir naujose, kai aplinkybės jiems yra nepažįstamos; ? puikiai tinka skyriui apibendrinti. Kaip ir visuose naujos kartos UŽRAŠUOSE, išlaikomas toks pats temos dėstymo principas. Ar žinote? Kiekvienos temos pradžioje pateikiamas žiupsnelis įdomių faktų mokiniams sudominti. Padiskutuokime. Diskutuodami mokiniai turi galimybę susipažinti su įvairiais požiūriais ir juos palyginti. Atlikime užduotis. Atlikdami užduotis, mokiniai pasitikrins, kaip suvokė temos medžiagą, ar geba įgytas žinias taikyti praktiškai. Atlikime tyrimą. Tyrimai padeda suprasti, kas, kaip ir kodėl vyksta. Juos mokiniai atliks remdamiesi šešiais svarbiausiais mokslininko žingsniai. Spręskime problemas. Atlikdami šias užduotis, mokiniai nagrinės tikras gyvenimiškas situacijas. Mokysis įžvelgti problemas ir ieškoti sprendimo būdų, atrasti sąsajas tarp įvairių dalykų. Įsivertinkime. Atlikę užduotis mokiniai įsivertins, kai jiems sekėsi. Kas buvo sunkiausia? Kas lengviausia? Gal kitą kartą kažką reikės daryti kitaip? Atsakymai į tokius klausimus leis stebėti savo pažangą ir parodys, ką reikia tobulinti. TYRĖJO UŽRAŠAI aprėpia visas gamtamokslines kompetencijas!

Rašyti komentarą

    Prastai   Gerai