Amžius: 3–8 metų vaikams. Ši metodinė priemonė tinka ir 2 metų vaikams, nes lavina jų regimąjį suvokimą ir dėmesį.
Žaidėjų skaičius: 2–8 vaikai.
Priemonės tikslas. Įtvirtinti atitinkamų garsų tarimą ir jų diferencijavimą žodžiuose; plėsti žodyną; ugdyti regimąjį suvokimą ir dėmesį; lavinti erdvės suvokimą ir atmintį.
Rinkinį sudaro: 4 laukai atitinkamų garsų –Š; Ž; Č, Š-Č ir Š-Ž-Č taisyklingo tarimo ir diferencijavimo įtvirtinimui bei 96 kortelės (skiriasi atitinkamų garsų rėmelių spalvos).
Užduotis. Pasirenkamas atitinkamo garso žaidimų laukas ir kortelės. Pastarąsias reikia išmaišyti ir išdalinti žaidėjams po lygiai. Kiekvienas žaidėjas savo korteles išsidėlioja prieš save paveikslėliais į viršų. Skaičiuotės pagalba ar pagal susitarimą išrenkamas žaidėjas, kuris pradeda žaidimą. Pirmasis žaidėjas atidžiai stebi pirmąjį kvadratą didžiajame lauke ir ieško tarp savųjų kortelės su tokiais pat paveikslėliais. Jeigu randa kortelę su tokiais pat ir taip pat išdėstytais paveikslėliais, uždeda ją ant žaidimų lauko ir išvardija pavadinimus. Į žaidimą įsitraukia kitas žaidėjas. Jeigu tinkamos kortelės nėra, žaidėjas praleidžia ėjimą. Laimi tas, kuris pirmasis išdėlioja savo korteles žaidimų lauke.
Papildomos užduotys. 1. Žodžiai žaidimų lentoje parinkti atitinkamų garsų tarimo įtvirtinimui. Žaidėjas, radęs atitinkamą kortelę, išvardija paveikslėlių pavadinimus, taisyklingai tardamas nurodytą garsą. Vyresniųjų galite paklausti ar paprašyti, kad pasakytų nurodyto garso vietą žodyje. 2.Kadangi paveikslėlių kortelės kartojasi 3 kartus (arba daugiau garso c atveju) (tačiau skiriasi paveikslėlių padėtis kortelėse), paprašykite vaiko pasakyti, kurioje vietoje yra vienas ar kitas piešinėlis. Pvz.: „Mano kortelėje sala yra viršutinėje eilutėje kairėje pusėje.“ 3. Žaidimo korteles galite panaudoti regimosios atminties lavinimui: vaikas ištraukia arba jūs skiriate kortelę, jis atidžiai žiūri į ją, įsiminęs atiduoda ugdančiajam ir vardija objektus iš kortelės, taisyklingai tardamas nurodytą garsą