Mokymo(si) priemonė skirta priešmokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, turintiems nepakankamai išlavintą foneminį suvokimą, nepakankamus žodžių garsinės analizės ir sintezės įgūdžius, neišplėtotą žodyną, rišliąją kalbą, patiriantiems skaitymo, rašymo sunkumų, diferencijuojant garso e–ė tarimą.
Mokymo priemonės tikslas - mokyti vaikus taisyklingai tarti ir skirti e-ė garsus, ugdyti foneminį suvokimą, formuoti žodžių garsinės analizės ir sintezės įgūdžius. Kūrybiškai pritaikant, priemonė taip pat tinka žodynui ir rišliajai kalbai plėtoti.
Pateikiamos žaidimų rekomendacijos, kaip dirbti su užduočių lenta ir paveikslėlių kortelėmis. Priemone gali naudotis priešmokyklinio ugdymo ir pradinių klasių mokytojai, logopedai, specialieji pedagogai, tėvai, globėjai.Žaisdami vaikai išmoksta teisingai pavadinti paveikslėlius, užrašyti ir perskaityti jų pavadinimus. Pasitikrinimo kortelės moko vaikus dirbti savarankiškai, ugdo bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus dirbant porose, grupėse.
Priemonėje yra 2 žaidimai, kuriuos sudaro:• Žaidimo lenta.• 80 spalvotų paveikslėlių kortelių.• 8 sunumeruotos „Paveikslėlių pasitikrinimo lentelės“. Kiekvienoje lentelėje yra pavaizduota po 10 spalvotų skirtingų paveikslėlių. Šiomis lentelėmis gali naudotis ne tik mokiniai, bet ir vaikai, kurie dar neskaito.• 2 „Žodžių rašybos pasitikrinimo lentelės“.• 4 dvipusės kortelės garsams E-Ė skirti, foneminio suvokimo ugdymo užduotims pamokų / pratybų metu.• 6 įsivertinimo kortelės. 8 sunumeruotų „Paveikslėlių pasitikrinimo lentelių“ ir 80 paveikslėlių kortelių fono spalvos yra susietos su 1 ir 2 „Žodžių rašybos pasitikrinimo lentelėse“ parašytų žodžių spalvomis.