Skaitmeninė rinkodara
- Metai 2018
- Puslapiai 141
- Leidykla Tobulėjimo projektai
- ISBN 9786098210071
Knygos „Skaitmeninė rinkodara “ aprašymas
Ši knyga – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams. Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina. Sprendimas - rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų. Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus. Šioje knygoje rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox“, „Mailbox“, „Twitter“, „Pinterest“, „Facebook“, „Snapchat“, „Evernote“, „Instagram“, „Mint.com“, „AppSumo“ ir „StumbleUpon“ tiek daug pasiekti turint tiek mažai. VIENĄ KLIENTĄ PAVERSKITE DVIEM, O DU – KETURIAIS.
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Rekomenduojame įsigyti
Ashlee Vance
Turime sandėlyje
Jums taip pat gali patikti
Reed Hastings, Erin Meyer
Turime sandėlyje
Ben Horowitz
Rezervuoti ir atsiimti knygyne
Scott H. Young
Turime sandėlyje
Diane Poole Heller
Turime sandėlyje
Gitana Ginkevičė
Turime sandėlyje