Reklama: tarp klasikos ir modernumo
- Metai 2019
- Puslapiai 368
- Leidykla Super namai
- ISBN 9786099596075
Knygos „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ aprašymas
Reklama ir žiniasklaida visada buvo, yra ir bus galinga jėga, formuojanti žmonių nuostatas ir jų elgesį. Ji gali padėti pažinti vertybes, susipažinti su įvairių laikotarpių kultūra iš arčiau, o kartu ir prognozuoti ateitį. Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos raida nuo antikos laikų iki šių dienų. Šioje pirmojoje leidinio dalyje daugiau dėmesio skiriama klasikinėms reklamos priemonėms ir būdams, jų ryšiui su kitais rinkodaros komplekso elementais. Į reklamą pažvelgta kaip į vieną svarbiausių integruotų rinkodaros komunikacijų (IRK) priemonių. Knygoje ne tik aptariami reklamos būdai, šiuolaikinės priemonės ir jų parinkimas, bet ir pateikiama konkrečių pavyzdžių, naujausių žiniasklaidos statistinių duomenų, užduočių ir klausimų.
Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:
Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.
Jums taip pat gali patikti
Scott H. Young
Turime sandėlyje
Ben Horowitz
Rezervuoti ir atsiimti knygyne
Lucinda Riley
Turime sandėlyje
Reed Hastings, Erin Meyer
Turime sandėlyje
Gitana Ginkevičė
Turime sandėlyje