Alchemija

2,00€
*Kaina su nuolaidos kodu - SNINGA
Nuolaidos nesumuojamos
-88% su kodu: SNINGA
Atsiėmimas knygynuose VAGA Tikrinti likutį fizinėse parduotuvėse
Leidykla: Leidykla VAGA
Informacija
  • Metai 2020
  • Viršelis Kietas
  • Puslapiai 384
  • ISBN 9785415025954

Knygos „Alchemija“ aprašymas

„Žmonės iracionalūs – sprendimus priima vadovaudamiesi subtiliais išoriniais signalais, užuot rėmęsi objektyviomis savybėmis, tokiomis kaip kaina ar kokybė. Pasaulis nenuilstamai keičiasi ir sėkmės, vien remiantis sausais apskaitos rodikliais, nesuprojektuosi. Tad siekdami atrasti aukso gyslą, privalote įvaldyti alchemiją – slėpiningąjį meną ir įdomųjį mokslą, kaip kurti idėjas, kurioms neįmanoma atsispirti“, – tikina knygos autorius Rory Sutherland. R. Sutherland yra tarptautinė reklamos pasaulio žvaigždė, reklamos agentūros „Ogilvy“ vicepirmininkas, žurnalo „The Spectator“ apžvalgininkas, buvęs Reklamos praktikų instituto prezidentas.
Knygoje „Alchemija“ autorius analizuoja žmogaus elgsenos schemas, motyvus, nagrinėdamas mokslinius tyrimus ir asmenines patirtis R. Sutherland pateikia gilias įžvalgas ir puikių patarimų pritaikomų verslo ir gyvenimo srityse. Alchemija – tai slaptas menas ir įdomus mokslas kaip kurti idėjas, kurios trauktų dėmesį.
„Alchemija“ – drąsios, vartotojų pasirinkimus atskleidžiančios įžvalgos apie kuriamus produktus paskatins pažvelgti į juos visai iš kitos pusės nei įprastai. Besidomintiems psichologija, verslo, reklamos, marketingo kūrimo strategijomis – knyga paskatins žvelgti giliau bei patars, kaip pasiekti puikių rezultatų paprasčiau. 

Rašyti komentarą

Norėdami rašyti komentarą turite prisijungti arba užsiregistruoti