Vaga.lt puslapyje yra naudojami trys pagrindiniai slapukų tipai.
Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Slapukų politika.
Kodėl mes miegame

Kodėl mes miegame

Internetu:
16,26€
Knygyne:
19,60€ kainos knygynų tinkle VAGA (išskyrus frančizinius knygynus)
Atsiėmimas knygynuose VAGA Tikrinti likutį fizinėse parduotuvėse
Informacija
  • Metai 2020
  • Viršelis Kietas
  • Puslapiai 488
  • ISBN 9786094801822

Knygos „Kodėl mes miegame“ aprašymas

„New York Times“ bestseleris ir tarptautinė sensacija, ši jaudinanti ir svarbi knyga – tai žavus pasinėrimas į miego paskirtį ir galią. Žymus neurologas ir miego ekspertas Matthew Walker savo knygoje „Kodėl mes miegame“ pristato viską, ką reikia žinoti apie miegą.

Miegas yra vienas svarbiausių, bet mažiausiai suprantamų mūsų gyvenimo, geros savijautos ir ilgaamžiškumo aspektų. Dar visai neseniai mokslas neturėjo atsakymo į klausimą, kodėl mes miegame, kam tai naudinga ir kodėl nemiegoję patiriame tokias pražūtingas pasekmes sveikatai. Pastarųjų dvidešimties metų mokslinių atradimų sprogimas naujai nušvietė šią esminę mūsų gyvenimo sritį. M. Walkeris naujai supranta miego ir sapnų svarbą. Miegas sustiprina mūsų gebėjimą mokytis, įsiminti ir priimti loginius sprendimus. Miegas iš naujo sureguliuoja mūsų emocijas, atkuria imuninę sistemą, subalansuoja medžiagų apykaitą ir apetitą. Sapnai sušvelnina skausmingus prisiminimus ir sukuria virtualios realybės erdvę, kurioje smegenys sujungia praeities ir dabarties žinias, kad įkvėptų kūrybai.

M. Walkeris pirmoje knygos dalyje atsako į svarbius klausimus apie miegą: kaip kofeinas ir alkoholis veikia miegą? Kas iš tikrųjų vyksta REM miego metu? Kodėl mūsų miego įpročiai keičiasi visą gyvenimą? Kaip mus veikia įprastos miego priemonės ir ar jos gali padaryti ilgalaikės žalos? Antroje dalyje rašytojas kalba apie tai, kodėl reikia miegoti. Čia rasite informaciją apie naudą smegenims, vėžio, širdies smūgio ir senėjimo prevenciją. Trečioji dalis dedikuota sapnams. Skaitytojai sužino apie miego fazes, sapnų kontrolę bei teigiamą terapinį sapnų poveikį. Ketvirtoje leidinio dalyje M. Walker šneka apie migdomuosius vaistus ir visuomenės pokyčius, o knygos pabaigoje rašytojas pateikia dvylika patarimų sveikam miegui.

Rašyti komentarą

Norėdami rašyti komentarą turite prisijungti arba užsiregistruoti