elakcija -30%
Išlik kovotoja

Išlik kovotoja

Internetu:
10,92€
Sena kaina:
15,60€
Sutaupote:
4,68€

Apie

Šmaikštūs, o kartu ir melancholiški amerikiečių rašytojos, visuomenininkės Glennon Doyle pamąstymai apie visuotines (tačiau dažnai užslaptintas) moterų patirtis įkvėpė socialinį judėjimą, kuris primena moterims, kad jos...
Leidykla: Leidykla VAGA
Autorius Glennon Doyle

Informacija

  • Metai 2017
  • Viršelis Kietas
  • Puslapiai 272
  • Leidykla Leidykla VAGA
  • ISBN 978541502484

Knygos „Išlik kovotoja “ aprašymas

Išlik kovotoja

Šmaikštūs, o kartu ir melancholiški amerikiečių rašytojos, visuomenininkės Glennon Doyle pamąstymai apie visuotines (tačiau dažnai užslaptintas) moterų patirtis įkvėpė socialinį judėjimą, kuris primena moterims, kad jos – ne vienos.

Akimirksniu į populiariausių „The New York Times“ knygų gretas įšokusioje prisiminimų knygoje „Išlik kovotoja: kaip priimti savo painų, bet gražų gyvenimą“ ji aprašo klaidų ir sudėtingą savo gyvenimo kelią, dalijasi jaudinančiomis, įkvepiančiomis ir padrąsinančiomis esė. Autorė ragina patikėti savimi, akina drąsai ir gerumui, kviečia nesivaikyti tobulumo, neapsunkinti motinystės, santuokos, draugystės apsimetinėjant, kad tai lengva; ji moko mylėti save, kitus ir gyvenimą, ką jis bebūtų jums paruošęs.

Glennon Doyle – internetinės bendruomenės Momastery.com įkūrėja, filantropė. Bendradarbiauja su leidiniais Family Circle, Women’s Day, Glamour UK, The Huffington Post ir kitais. Su šeima gyvena Floridoje.

15 efektyvių žingsnių, kaip susigrąžinti įkvėpimą ir džiaugsmą kasdienybei

Visiems pasitaiko dienų, kai ankstyvi rytai pasitinkami be jokio džiaugsmo, o darbinė rutina persmelkia kasdienybę. O jeigu pozityvius jausmus ir mintis dar išstumia liūdesys, baimė, pyktis ar nerimas, gali atrodyti, kad visi kiti kuria sėkmingą gyvenimą, o tik jūsų pasaulyje nieko gero nevyksta. Tačiau, ar tikrai? Tiesa ta, kad laimė neretai slypi detalėse ir kartais užtenka vos keletos pozityvių pokyčių, kad ji vėl sugrįžtų pas jus.  Glennon Doyle knyga „Išlik kovotoja: kaip priimti savo painų, bet gražų gyvenimą“ - tai – jaudinančios ir padrąsinančios esė, kuriose aprašomos klaidus ir sudėtingų išgyvenimų pilnas pačios autorės gyvenimo kelias. Knygoje raginama patikėti savimi, puoselėti vidinę drąsą ir gerumą kitiems. Taip pat kviečiama nesivaikyti tobulumo, neapsunkinti motinystės, santuokos, draugystės apsimetinėjant, kad tai lengva. Tai nepaprastos moteriškos istorijos, kurios moko mylėti save, kitus ir gyvenimą, ką jis bebūtų jums paruošęs.

Štai keli įkvepiantys autorės rekomenduojami žingsniai, kuriuos galima žengti, norint susigrąžinti gerą nuotaiką ir kas rytą pasitikti su šypsena.

  1. Ropškis iš lovos. Netįsok lovoje galvodama – galvojimas visoms yra mirties bučinys – judėk.
  2. Palįsk po dušu. Duše dainuok. Prisiversk dainuoti. Kuo kvailiau jautiesi, tuo geriau.
  3. Juokis pati iš savęs, viena. Džiaugsmas, kad būtų smagu, džiaugsmas skirtas tik tau, tavo pačios sukurtas! Ar ne šaunu? Negi nematai, kokia tu juokinga?
  4. Truputį pasidažyk, išsidžiovink plaukus. Užsimesk ką nors dailaus, ką nors, kas teikia suaugusiosios išvaizdą. Jeigu nieko neturi, eik ir nusipirk. Šiandien ne ta diena, kad per daug jaudintumeisi dėl pinigų. Nusipirk geros kavos – su kofeinu ir be jo. (Kavą be kofeino gersi po vienuoliktos.)
  5. Savo dukrelei paskaityk pasakaitę. Kol skaitysi, negalvok apie nieką kita, kreipk dėmesį tiktai į žodžius. Dukrai supink smulkių kaselių.
  6. Po ranka turėk gerų knygų. Pradėk nuo „Keliaujančių malonių“ („Traveling Mercies“). Geros ir Davido Sedaris knygos. Jei gerų knygų neturi, nueik į biblioteką. Jei neturi skaitytojo bilieto, užsisakyk.
  7. Vaikščiok į susirinkimus. Tiks bet koks susirinkimas. Nesijaudink, jei kiti žmonės ten bus „visai kaip tu.“ Pripažinkime: mes visi panašūs. Būk nuolanki.
  8. Išeik iš namų. Jei neturi kur eiti, pasivaikščiok lauke. Nevenk pasivaikščiojimų, teisindamasi, kad lauke per šalta. Apsimuturiuok. Dangus primins, koks didis Dievas, o jeigu su Dievu nesibičiuliauji, pravers deguonis. Tai tas pats.
  9. Kasdien paskambink vienai draugei. Nepradėk pokalbio, pranešdama, kaip laikaisi tu. Paklausk, kaip laikosi ji. Tikrai išgirsk atsakymą, nuoširdžiai atsiliepk. Pamatysi – draugei gali padėti vien išklausydama, ir šis atradimas primins, kad esi stipri ir vertinga.
  10. Įsigyk vaizdo įrašų su jogos pratimais, dailų kilimėlį. Joga užsiimsi, kai dukra miegos. Vakaras – pavojingas metas, tad turėk planą. Ir joga čia tiks, nes išmoko kvėpuoti ir vertinti vienatvę kaip dovaną. Išmok būti draugija pati sau. Kai apims koks nors jausmas, jausk.
  11. Kai ims darytis baisu, kad neturi pakankamai pinigų, sugalvok, kam pasiūlyti truputį pinigų.
  12. Kai ims atrodyti, kad stokoji meilės, rask ką nors, kam galėsi pasiūlyti savo meilės.
  13. Kai pasijusi neįvertinta ir nepripažinta, įvertink ir pripažink kitą asmenį kokiu nors konkrečiu būdu.
  14. Kai nesiseks, liepk sau prisiminti vieną ar porą dalykų, kuriuos tau suteikė kaip palaimą.
  15. Susirask kokį nors konkretų būdą, kaip padaryti šią dieną sėkmingą kitam žmogui.

Tokios mažos, bet efektyvios strategijos gali padėti kasdien per daug neišklysti iš kelio. Negalvokite, ar tai jums patinka daryti ar ne. Praeis šiek tiek laiko, kol naujos veiklos ir pozityvios mintys taps įpročiu, o pasitikėjimas savimi ir džiaugsmo pojūtis sugrįš. Darykite ir negalvokite, kokius jausmus tas darymas sukels. Visi mažmožiai, jei tai darai nenuilsdama, ilgainiui sukuria gyvenimą. Gerą gyvenimą.

Rašyti komentarą

    Prastai   Gerai