Marketingo karai. Al Ries, J.Trout

Informacija
  • Metai 2005
  • Puslapiai 196
  • ISBN 9789955551751

Knygos „Marketingo karai. Al Ries, J.Trout “ aprašymas

Knyga „Rinkodaros karai“ pirmą kartą buvo išleista tamsiosios konkurencijos laikais. Tada, prieš dešimtmetį, termino „pasaulinė ekonomika“ dar nebuvo. Technologijų gausa, šiandien jau įprasta ir savaime suprantama, buvo tik vizija inžinierių akyse. Pasaulinė prekyba apsiribojo tarptautinėmis kompanijomis.

Visa tai pasikeitė. Lyginant su šių dienų rinka, mūsų aprašytoji – lyg arbatos vakarėlis. Dabar visame pasaulyje kyla ir plinta karai. Visi visur su visais kovoja.

O tai reiškia, kad „Rinkodaros karų“ principai šiandien svarbūs kaip niekada anksčiau. Kompanijos turi išmokti įveikti konkurentus. Atsilaikyti prieš jų jėgą. Pasinaudoti trūkumais.

Turite suprasti, kad kalbama ne apie tai žūti ar gyventi už savo kompaniją. Geriau dėl jos tegu žūna kas nors kitas.

Svarbiausia pasirinkti tinkamą strategiją. Ar esate didelė, vidutinė, ar maža kompanija, „Rinkodaros karai“ ir po jos išeisiančios knygos padės jūsų kompanijai susidaryti strategijos modelį, leisiantį išsilaikyti XXI amžiuje.

To, kas rašoma šiose knygose, jūsų nemokė verslo studijose.

Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:

Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.

Rašyti komentarą

Norėdami rašyti komentarą turite prisijungti arba užsiregistruoti