Pradėkite kažką svarbaus

Pradėkite kažką svarbaus

Internetu:
8,13€
Knygyne:
9,56€

Apie

Daryti tai, ką mėgsti, ir kartu keisti pasaulį. Atrodo neįmanoma? Kompanija TOMS – puikus pavyzdys, kaip be didelių išteklių, bet turint uždegančią ...
Leidykla: Eugrimas

Informacija

  • Metai 2013
  • Puslapiai 168
  • Leidykla Eugrimas
  • ISBN 978609437137

Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:

Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.

Knygos „Pradėkite kažką svarbaus “ aprašymas

Pradėkite kažką svarbaus

Daryti tai, ką mėgsti, ir kartu keisti pasaulį. Atrodo neįmanoma? Kompanija TOMS – puikus pavyzdys, kaip be didelių išteklių, bet turint uždegančią idėją galima sukurti savo sėkmės istoriją. Šios įmonės įkūrėjas Blake’as Mycoskie’is knygoje „Pradėkite kažką svarbaus" dalijasi savo patirtimi, įžvalgomis ir patarimais, kaip pasiryžti ne tik karjeros, bet ir asmeninio gyvenimo pokyčiams. 2006 metais Blake’as Mycoskie įkūrė kompaniją TOMS Shoes, kuri už kiekvieną porą parduotų batų pasišovė dovanoti porą naujų batų vaikui, kuriam jų labiausiai reikia. Tai buvo principas „Batai už batus". 2010 metų rugsėjo mėnesį Blake’as grįžo į Argentiną, kur jam anksčiau ir kilo mintis įkurti TOMS, atšvęsti milijoninės skurstantiems vaikams dovanotų naujų batų poros. Po penkerių nuostabių batų dalijimo metų Blake’as ėmėsi naujo žmonių poreikio – regėjimo. 2011 metų birželio 7 dieną kompanija TOMS pradėjo naują iniciatyvą, paremtą tuo pačiu principu, kai už kiekvienus parduotus apsauginius akinius padedama žmogui, kuriam reikia gydyti akis ar net jas operuoti, išrašyti akinius. Buvęs JAV prezidentas Billas Clintonas pavadino Blake’ą vienu iš įdomiausių sutiktų verslininkų. O Billas Gatesas aprašė jį ir kompaniją TOMS Shoes žurnale Times paskelbtame straipsnyje „Kaip pataisyti kapitalizmą". Blake’as yra entuziastingas skaitytojas ir keliautojas. Jis mėgsta cituoti tokį Mahatma Gandhi posakį: „Jei norite, kad pasaulis pasikeistų, keiskite jį."
 
 
„Kai pradėjau kurti TOMS kompaniją, žmonės pamanė, jog kuoktelėjau. Avalynės pramonės veteranai (vadinantys save „batų vilkais") tvirtino, kad mano modelis neatlaikys konkurencijos, kad pelno siekiančios kompanijos sujungimas su socialine misija sukomplikuos veiklą ir sužlugdys ne tik ją, bet ir jos misiją. Tačiau paaiškėjo, jog TOMS kompanija susilaukė sėkmės kaip tik dėl to, kad sukūrėme naują veiklos modelį. Dėl to, kad šis modelis apima ir batų dalijimą, mūsų gaminama avalynė nėra vien tik gaminys. Tai kompanijos istorijos, jos misijos ir judėjimo, prie kurio kiekvienas gali prisijungti, sudėtinė dalis." (Ištrauka iš knygos)

Rašyti komentarą

    Prastai   Gerai